Tambah Power & Saiz

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Buah Dada

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing

 

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN


EN. JOE



http://www.cantikidaman.com/images/paypal.jpg

Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


http://www.abangonline.com/Free-Shipping-LG-300x300.jpg

 

 

 

 

::.Pembekal & Pengedar Vimax serta Pelbagai Produk Dewasa

AMARAN : Kandungan laman web ini mengandungi bahan yang sesuai untuk orang dewasa (18SX) sahaja. Ianya bertujuan untuk memberi maklumat dan promosi berkaitan produk sahaja. Produk hanya dijual kepada golongan suami isteri sahaja. Kami tidak bertanggungjawab terhadap penyalahgunaan produk ini. Terima Kasih.

Keupayaan untuk tahan dengan lebih lama
Mengelak & Merawat Masalah Mati Pucuk
Aktiviti seksual lebih ghairah, nikmat & kebahagiaan rumahtangga
Memanjangkan dan membesarkan zakar secara kekal

PENGENALAN

IDAMAN GLOBAL TRADING adalah pembekal dan pemborong produk kesihatan yang berdaftar, khususnya bagi produk-produk dewasa. Fokus kami sepenuhnya pada jualan Internet dan Cash On Delivery (COD). Kami bangga menjadi antara syarikat yang cepat berkembang di Malaysia. Kami juga mempunyai lebih 5000 pelanggan yang berpuas hati dengan perkhidmatan kami. Kami satu-satunya syarikat di dalam perniagaan ini yang mempunyai nama domain web www.abangonline.com, syarikat dan akaun  bank yang sama iaitu IDAMAN GLOBAL TRADING .

 

IDAMAN GLOBAL TRADING juga merupakan Independent Distributor pelbagai produk seperti ProExtender, Pheromax, Pherolins,Vakoou America, Extenze, Vimax, Pacak Langit,Thanyaporn, Vigrx, Libigirl dan Pl SuperGel. serta pelbagai produk kesihatan lain.

 

Objektif kami bukan hanya terhad kepada perkhidmatan terbaik tetapi juga membekalkan produk-produk yang berasaskan Herba, Berkualiti, Berkesan, Diiktiraf dan Selamat kepada pengguna.

 

IDAMAN GLOBAL TRADING membekalkan pelbagai produk berkualiti TANPA mengenakan sebarang caj penghantaran. IDAMAN GLOBAL TRADING juga memberikan harga rendah bagi pembelian secara online atau Cash On Delivery (COD).

 

FAKTA

Cuba baca dan renungkan fakta-fakta/kisah-kisah yang merisaukan di bawah ini hasil dari Penyelidikan Online yang diperolehi dari 586 isteri/wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan...

  • 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.
  • 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka. Hanya 15% sahaja isteri yang mencapai orgasme lebih dari sekali dalam seminggu.
  • 78% daripada isteri mengaku mereka LEBIH SUKA DIBELAI-BELAI SAHAJA dari melakukan seks memandangkan mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

Fakta ini dilihat serius dan kebanyakan suami hari ini tidak mengendahkan masalah mereka dan kurang berusaha untuk menyelesaikannya kerana disebabkan MALU atau EGO yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami. Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan yang diberikan untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata-mata. TIDAK TERCABARKAH EGO ANDA???

Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR & BATIN terhadap isteri anda dapat ditunaikan sebaiknya. Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya mereka tidak berasa puas. Wahai suami! Renungkanlah sebentar... Anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun anda cuma melebihkan keperluan zahir sahaja dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?.

ANDA DIBELENGGU DENGAN GEJALA INI...??
ANDA BUNTU MEMIKIRKANNYA...??
ANDA MALU DAN SEGAN...??
ANDA MAHU PENYELESAIAN SEGERA..??

Jadilah Suami Idaman Sekarang! Dapat produk di bawah sekarang

VIMAX BIRU PUTIH

HARGA : RM160

 


Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

VIMAX BROWN

HARGA : RM280


 

Klik di sini untuk maklumat lanjut

VIMAX BIRU PUTIH

pek percubaan (10 biji)

 

HARGA : RM60

 


Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PL SUPERGEL

HARGA : RM60

Klik di sini untuk maklumat lanjut

PACAK LANGIT

HARGA : RM60


Klik sini untuk maklumat lanjut

 

PROEXTENDER

HARGA : RM180

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PHEROMAX

Wangian Pemikat Wanita

HARGA : RM70

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PHEROLINS

Wangian Pemikat Lelaki

HARGA : RM70

klik di sini untuk maklumat lanjut

VIGRX PLUS

HARGA : RM280

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

EXTENZE

 

HARGA : RM280

 

Klik di sini untuk maklumat lanjut

VAKOOU

 

HARGA : RM110

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

SEMENAX

HARGA : RM280

Klik di sini untuk maklumat lanjut

ENERGY POWER RING

 

 

 

 

HARGA : RM40

Klik di sini untuk maklumat lanju

 

MOZEHERBS

 

 

 

HARGA : RM60

Klik di sini untuk maklumat lanjut

LIBIGIRL

TWIN PEK

HARGA : RM65

 

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

THANYAPORN

 

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

BE-FIT SLIMMING

 

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

GERMANY SEX DROPS

 

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

EGO RING

 

HARGA : RM30

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PHERO-X

 

 

HARGA : RM70

Klik di sini untuk maklumat lanjut


VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

PACAK LANGIT

http://www.abangonline.com/images/pearl.JPG

TAMBAH POWER

Klik sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

 

PHEROLINS

http://www.abangonline.com/images/pherolins.jpg

PEMIKAT LELAKI

klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER

Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI

Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING

Klik di sini

 

 

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin